Aku merasa kasihNya DIA pada ku..

segala puji bagi MU, ya Allah, tuhan yang ku sembah dan ku puja..
setelah hampir 3 minggu bercuti sambil menunggu keputusan akhir 'foundation' akhirnya dengan izinNya saya lulus dengan cemerlang. Biarpun ketika trial keputusan saya tidak begitu memberangsangkan, syukurlah saya berjaya juga.. Tak ada kata yang mampu saya katakan melainkan mengucap rasa syukur kepada DIA, tuhan yang Berkuasa. Kejayaan itu, adalah umpama hadiah saya kepada mak dan ayah yang telah banyak berkorban untuk saya begiu juga lecturer yang tak putus-putus memberi tunjuk ajar.. Mungkin inilah permulaan dan motivasi bagi saya untuk melangkah lebih jauh.. Apa yang saya harapkan agar kejayaan ini menjadikan saya seorang yang lebih tawadduk dan rendah diri serta ikhlas dalam berjuang di jalan ALLAH..
saya memohon agar DIA menjauhkan saya daripada sifat takkabur, bongkak dan segala sifat mazmumah yang boleh menjauhkan saya daripada rahmatNYA..

No comments: